Monday 9 May 2011

MELAWAN SENTAP!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

sebagai pembuka kata...mari bayang rupa paras aku....bagi yg dah lupa....inilah muka terbaru aku

ok la...xnak buang masa lagi....aku nak cite kat korang satu bende yg aku sentap ....
hari ni....aku g la lab....ingat2 nak writing paper bagi siap....yela la....paper kegemaran aku......yg dipuji oleh XXXXXXX dan my B boss......

then aku g la lab dalm kol 8 dan sampai la dalam kol 8 lebih la....hampir2 kol 9.....punye la aku excited nak writing.....datang lab awal.....

then gamarid tanya....
eh...copepod,kamu ade nampak lab assistent....?
x nampak...sejak sampai tadi sampai sekarang x nampak......

then aku sambung la keje aku.....
and dia pon call technician.....nak komplain pasal sinki lab tersumbat.....

lepas solat zohor jer...2 abang technicians pon dtg.....
ha,apa hal?
gamarid ckp
sinki tersumbat....
then technician pon tunjuk kepakaran dia la.....mengepam2222

bau busuk giler sampai aku terpaksa kua demi menyelamatkan paru2 dan kulit nivea ku....
after siap jer keje technician tu.....
diorang ckp
nape lama sangat nak wat report?ni mesti dah lama baru nak buat report...sebab bau dah sangat busuk
gamarid ckp
saya dah lama wat report.....tapi xde orang datang
kalo xde report, macam mana kami nak dtg....?kalo ade mesti dlm 2 atau 3 hari kami datang....
ini pon saya dah call pagi tadi.....
yela....kalo call,borang minta kami repaired mcm ni.....ini mesti xde report....
aku pon tengok jela dia ckp2

then after technician tu blah....tetibe je aku kena marah!!!
nape kamu x wat report?
aku senyap jela....sebab aku xde kat ukm minggu lepas....xtau plak
aku dtg hari jumaat dan sabtu jer....
then gamarid panggill caprilid....
caprilid....mari jab.....
kamu ade buang pasir dalam sinki ke?
xde la....saya masukan dalam botol balik.....u see sendiri kan?
copepod,kamu ade sort ke?
aku geleng jela.....(sebab aku terfikir,kalo aku sort pon...sampel aku mana ade pasir, aku hanya dissect and draw je....)
then gamarid marah2.....then dia kemas barang dia & berlalu pergi.....

dengan perasaan sedih...aku pon g surau terus.....solat asar....huhuhuhuhuhuh

1 comment: