Thursday 26 May 2011

kejadian malu yg tiada bandinganya....

assalamualaikum & salam sejahtera.....

kali ni, aku nak cerita satu kejadian aneh yg sangat lawak sampai sekarang aku masih ingat...
kejadian terjadi di Pulau XXXXXX....time aku degree....

al-kisah bermula la,apabila semua member2 aku g mandi laut,di pelantar.....banyak giler ikan kat situ...
ade rainbow la,bara kuda(baraccuda), dan sebagainye....

then tibe la nk mandi.....
ade la member aku si pompuan bajet la dia anjelina juling dan opah winfrey.....

ahhh....terasa diri ni santek....(tapi kat kepala asyik fikir SEM & yu bodoh je)

ko ingat ko santek....???aku lagi santek...(feeling2 mcm kate middleton)

diaorg ni nak la mandi kat toilet.....
wahhh.....sangat santek toilet...seperti c pengguna....

itu xpe la...aku x kisah.....
yg mengherankan aku.....adekah patot diorang nak mandi kat sinki basuh tangan.......
entah la....ape yg best mandi kat sinki ni...???

ok la...xpe la....
then diorang tutup pintu&mandi separuh bogel......
inilah bigini i....santek kan.....!!!u ade???
bigini i lagi santek......cup D saiz 40 ok....ko mampu???

ayoooooo......yenna ma.....dei....inaporengek!!!!
kalo santek xpe....kalo santek mcm aku lagi xpe
manalah si kate and engelina ni???harap2 diorang x buat keje bodoh...(feeling2 santek)

ini x.....ayoooo...x sedar diri ke????
yg lagi memburukan keadaan.....ade plak member cina aku nak masuk toilet....
sape ade kat dalm...???buka pintu...aku nak guna toilet ni.....cepat,kalo x aku pecah pintu ni

kelam kabut haa...diorang gi masuk dalam bilik jamban.....
dah tau banyak air....korang punye keje....then pegi plak berlari2 nak masuk jamban.....
aleh2......
GEDEBOKKKKK!!!!buah nangka jatuh.......
mcm ni la member aku jatuh....siap cium mangkok tandas lagi.....mesti cantek aksi tu kan....

dah la dekat mangkok tandas...nasib baik x masuk dalam tu,kalo x kena la guna pam untuk sedut kuar...
lagi buruk masuk terus dalam paip pembentongan....
kate.......are u there? wait yer....aku sedut ko keluar!!!

then....si member ajak mandi tu bleh plak gelak
ermmmm.....habis gelak baru dia tolong....keji betol!!!

pengajarannya.....jadi cuba jadi mcm aku.....korang patut sedar diri yang korang x dpt menandingi aku
hello world....i'm jloinpain......santek ke ko???

2 comments: