Friday 6 May 2011

HARI NI HARI DIMALUKAN......

Assalamualaikum&salam sejahtera....

dah beberapa hari berlalunye hari tuanye diriku ke......kalo tgk dalam cermin dan bleh nampak banyak kedutan2 dan beberapa helai rambut uban dikepala........dalam hati kata masih seksi diriku.....masih bleh feeling2 umur 18 tahun.......ko mampu???


tapi kan dalam tua2 aku pon....pakaian mesti ala2 muda.....x menahan kan.....biar tua dimuka asal baju up to date ok....xde baju2 murah aku nak pakai...... BEWARE SAPE2 PAKAI BAJU MURAH.....

dalam feeling2 tengah melukis copepod,dengan pakai baju rasmi makmal setiap hari jumaat.....

lukis kopepod je pon,pakai baju macam budak2 mikrob plak.....budak2 mikrob yang aku kenal mcm penyanyi calon masuk AF9 yg x layak tu pon x pakai mcm ni......dia hanya pakai mcm ni kalo sifu mimi bagi kung fu kat dia.....

tengah syok2 + feeling2 mcm Leonardo da Vinci melukis potret.....ade plak penyayi AF9 ni call......

 ko kat mana?

aku kat lab la....nape ni???ade org rogol ko ke???ko kat mana???
ehh...bukan la,mana ada orang nak rogol aku!!!(aku pun terfikir:sape lalu nak rogol ko)
abis tu,nape terkinje2 macam beruk ni......?its so rude call2 aku time aku tgh drawing....susah tau nak amek mood lukis.....(sebenarnye internet dalam lab macam mangkok....nak xnak kena lah 100% wat keje)
cepat datang kat dam....urgent2!!!
lor....tadi aku tanya ko jawab mcm OK jer......jab2 aku dtg......


tanpa membuang masa, dengan sepantas kilat aku off mickoscope dan terus berlari ke dam





time lari tu ade feeling2 run away bride la.......semua orang terpegun orang mcm aku ni berlari dengan begitu kemas dan teratur.......setiap tangga yg ade, aku trus lompat.......ko boleh???

tibe2 dalam feeling mcm milla jovovic dalam resident evil.....dengan aksi2 dramatik nye.....kaki aku tergeliat.....then jatuh mcm nangka busuk....!!!


hehehehhe....nasib baek xde orang....kalo x,mesti la buat2 terjatuh barang.....sambil2 nak amek barang tu,kita kena baring atas lantai......

dah sampai je aku kat dam.....ala2 kanak2 rebena memanggil aku......

weiii cepat!!!HAPPY BIRTHDAY....DAH PRESENT UNTUK KO.....DARIPADA:

1.

2.




3.




4.





member aku ni semuanye artis.....huhuhuhuhh......
anyway,thank u 4 the




thanks a lot.....!!!comel kan present diorang......

then,tiba la masalah besar....macam mana la aku nak bawa balik mende ni???
ermmm.....aku pon bawa la kat lab.....dalam otw ke lab....jumpa la ayahanda kat office....

aittt.....apa kena lah ngan ko ni.....???bawa mende tu.....untuk sape???
untuk saya ler en.XXXXX.......si XXX and the geng bagi.....
ish22....cian ko erkkk....




aku pon masuk lab dengan muka merah sambil tunduk kepala, my lab mate tgk....aku just feeling2 xde apa2 belaku ....letak je anakberanak atas kusi&sambung lukis sampai la tetamu kehormat tegur.....nice!!!

itu ok la.....then datang la big boss....
ehhhh copepod,saya ingat pompuan je suke mende2 ni.....
xde la gamarid,member saya bagi....
then dia pelok2 dan show off 1 lab.....oooiiii

semua tengok aku plak kan
terpaksa lah pose skit

aiiii.....nasib baik la lab aku ok2!!!
time nak balik plak
macam ni la keadaan aku.....huhuuhuhuhh.....
anyway....thanks again.....and May ALLAH bless u and all the best....(dalam hati cakap siap la korang time bufday nanti)

2 comments:

  1. sah giler! lawakkkk! HB copepod!

    ReplyDelete
  2. hahahahahahhahahaah.. hanjing sgt aku jd mak cik nigga berbadan besar kan! hahahhahahah..love u datin.. happy bday!

    ReplyDelete