Saturday 21 May 2011

madu atau racun di hari sabtu!!!

assalamualaikum&salam sejahtera....

hari ni,banyak perkara2 yg aku benci/tidak suke dah berlaku.....iaitu MAKAN MAKANAN BERKOLESTROL....(*feeling2 bajet slim sgt)
aku kan skrang ni tgh berdiet.....aleh2 aku plak langgar pantang.....
aku berdiet.......(*feeling ckp kat semua orang)

antara makanan yg aku makan adalah:
1. sambal ikan
sedap kan...pedas dia light2 jer.....

2. sambal sotong
ade aku kisah makan kaum sendiri???ko pon aku bleh makan tau

3. kerabu
sayur memang la berkhasiat....kalo dah tambah banyak pemanis....

4. gulai ayam
oiiii....berminyak giler la muke ku...

5. pizza
aku makan 1 pan....ko mampu???
dan sebelum ni...aku ade kua makan ngan member aku.....kat Village view XXXXXX.....
bende aku makan:
1. nasi lemak
woiiii.....sedap oooo

2. satay 10 cucuk
satay ayam .....
korang bayangkan...kalo aku makan mcm ni dalam seminggu.....x sanggup aku jumpa member2....itu pon kalo diorang kenal aku ler.....mcm ni la rupe aku nanti
sanggup ke korang tgk aku mcm ni???naik moto sambil menonggek....
korang bayangkan kalo aku mcm ni???....sah2 motor aku x larat bawa aku ulang alik ukm.....minyak mesti abis kat tgh jalan....(*kalo minta tolong,mesti xde rang nak brenti....diorang ingat raksasa)....huhuhuuh
selepas sebulan....mesti kena servis moto,kalo x....kena beli baru ler.....(*dalam hati ckp...sian charliz(nama moto aku) aku.....).....so xde dah feeling2 nak ala2 tomb rider.....
tinggal kenangan aksi mcm ni....inilah gaya aku naik moto g UXX....ko bleh???
 namun....ade yang mampu bawa aku ke makmal....iaitu.........
transport yg mampu bawa aku....huhuhuh...
aku akan memecah tradisi pelajar XXX pertama bawa lori g makmal.....entah2 aku sampling pon kena bawa lori.....nak naik flight nanti kena bayar extra atau lebih memalukan....enjin flight terbakar sebab x dpt bawa aku.....
mulai hari ni....aku kena jaga makan......
aku xnak makan lemakkkkkkk!!!!!

kalo x....aku kena la join club housemate ku di XXXXX
dari kiri:mr.beletiap,ako,azharah,big mamma&new comer....miss copepod.....luv u all....!!!
mcm ni la keadaan kami kalo wat meeting.....

No comments:

Post a Comment