Sunday 26 June 2011

aku x paham!!!

assalamualaikum dan salam sejahtera

apa khabar semua!!!love u all.....(intro yg meletop kan???)

kali ni aku nak cerita satu bende....
kenape member2 aku takot dengan aku?

hai kawan2...nama saya kopepod(*feeling good gurl)
yo....whats up babe???r u ok???(*Feeling hot & juicy)
hai gurl....any hot stuff???(*feeling sangat2 santek)
 
aku sebenarnye heran, bila nak shopping jer
i beli zara je ok!!!
u nak beli apa?saiz apa?

diorang beli baju, then suruh aku tengok...
pinggang i saiz 27 ok!!!
 cantek x?
i ade 6packs.... ko mampu???

kacak x?
macam longgar jer....

sesuai x?fit x?
i pakai suar 31...nape sendat(*Bleh plak tanya nape sendat!!!!)

tapi kan,kalo nak angkat baju
mesti angkat 1 inci jer
nape erk?

yela kan....lemak banyak dipinggang

takot la nak bagi aku tengok
takot kena hanjeng
takot kena gosip
tapi nak wat mcm mana.....dah itu perangai aku.....hehehhehehehe
jangan la marah.....
ko tau x....dia ade banyak lemak!!!

dia pakai suar saiz XXL....

dah nasib korang dicipta macam tu.....so nak wat mcm mana
kalo aku x citer pon...semua pon boleh nampak(sial kan statement)
aku dah bagi masa kat korang 5 tahun.....

1...2....3.....huhuuhuh...

tapi x kurus sikit pon.....
bertambah lagi adalah......
tapi kan.....kalo diukur stamina dan tenaga korang lebih tinggi dan bagus daripada aku.....
aku joging x sampai 5 minit dah semput.....apatah lagi berenang.....
stamina tinggi dan tangan sangat melentik....aku pon x mampu buat

wallahhh....penuh bersemangat!!!!

tapi i bagus dalam mermaid skill jer....
macam ni la gaya aku time g swimming....hahahhah....
hanya mampu berposing di tepi kolam.....
hanya mampu posing jer dengan badan santek.....ko boleh???

apa2 pon,x perlu la korang cuba berdiet.....
sebab dah ok dah badan korang....just jaga kesihatan jer.....
jangan sampai dapat HIV.AIDS etc....
ok...bye2.....kita jumpa lain kali....muahhhh (penutup yang sopan tapi feeling santek....yang penting x rasa bersalah)

2 comments:

  1. aHAHAHAHA..... dAH DAPAT TANGKAP WATAK2 YANG DIMAKSUDKAN DALAM POST KALI NIE...

    ReplyDelete
  2. rasa nak bunuh ko! bagi aku masa lagi!

    ReplyDelete